Consistent online zichtbaar: belangrijk of overrated?

door | feb 14, 2023 | Content, Instagram

Het maakt een beetje nerveus, inconsistent online zijn.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Je kent het gevoel vast wel, wanneer je al een tijd niets hebt geplaatst en je die ellendige druk voelt die voor allesbehalve goede content zorgt.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Als regelmatig inconsistente poster kan ik je twee dingen vertellen:​​​​​​​​
​​​​​​​​
1. Je bent niet in het zicht van mensen die je nog niet kennen waardoor de kans groot is dat je nieuwe klanten of andere samenwerkingen misloopt.​​​​​​​​
​​​​​​​​
2. De mensen die je wél kennen vergeten je niet zomaar. Die denken aan je zodra ze merken dat ze jouw dienst of product nodig hebben.​​​​​​​​
Maar als ze je wat vaker voorbij zien komen denken ze nét even iets sneller aan je fantastische aanbod.

​​​​​​​​​​​​​​​​

Dus als je iets meer tempo in je groei wilt en meer mensen wilt bereiken dan moet je toch echt met je cont(ent) online.​​​​​​​​
​​​​

Dit weet je heus wel. Mijn post zal je wellicht ertoe zetten om vandaag iets te plaatsen, maar voor je het weet val je weer in je oude online onzichtbare gewoontes.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Dat snap ik wel hoor, want je hebt je eigen werk en content maken past vaak niet in je drukke schema. Of de tijd is er wel maar je maakt er geen tijd voor omdat andere dingen je meer voldoening geven, of omdat je er gewoon niet uitkomt.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Precies de reden waarom ik voor jou je content uit handen wil nemen, in hoeverre jij dat nodig hebt. Want het is gewoon hartstikke zonde dat jij tijd en energie moet besteden aan iets waar je geen tijd en energie aan wílt besteden.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Je klanten helpen, dat is wat je wilt! Werken aan die nieuwe projecten waar je vuurtje van gaat branden, daar wil je het aan besteden!​​​​​​​​
​​​​​​​​
Ík geniet daarentegen met volle teugen van het bedenken, redigeren en schrijven van content. Dus geef het maar aan mij, zodat je wel consistent online zichtbaar bent.​​​​​​​​
​​​​​​​​
Voelt dat nu al als een opluchting? Laten we anders even bellen, dan hebben we het erover.

Wil je eerst ontdekken wat ik voor je kan doen? Bekijk hier mijn aanbod.

Verder lezen…

De branding is groener aan de overkant

De branding is groener aan de overkant

Gefascineerd keek ik naar alle kleuren die ze in hun branding hadden. Het spatte van mijn scherm af! Ik keek naar mijn eigen website en Instagram feed en vond mijn beelden opeens zo ontzettend saaaaai! Dus daar ging ik weer. Op Pinterest laadde ik een bord vol met...

Instagram is verleden tijd

Instagram is verleden tijd

Instagram is geweest.​​​​​​​​​​​​​​​​Men zegt het soms. Het komt meestal vanuit teleurstelling, irritatie zelfs, omdat Instagram is veranderd en het niet meer doet wat het vroeger deed. Minder likes, minder reacties en minder gesprekken in de DM geven weinig hoop op...

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *