Je hebt een berichtje van je ideale klant

door | okt 6, 2022 | Content, Ondernemen

Het maakt me nu echt niks uit welke kwaliteiten JIJ hebt waarmee je me zo goed kan helpen.​​​​​​​​​​​​​​​

Of de geweldige methodes die je zo goed kan toepassen, of je waardevolle kennis, of je fantastische aanbod.​​​​​​​​

​​​​​​Ik wil het eerst hebben over het probleem dat ik niet meer wil hebben. Over de dingen en het gevoel waar IK naar verlang.​​​​​​​​

​​​​​​​​Ik wil me gehoord en begrepen voelen. Dat je me geruststelt omdat er een oplossing voor mijn probleem is, en dat je mij een rooskleurig toekomstperspectief laat zien waardoor ik weer hoop krijg. ​​​​​​​​

​​​​​​​​Ik wil alvast voelen hoe het is in die mooie toekomst waar ik zo naar verlang. De opluchting, de rust, het plezier, de vrijheid…​​​​​​​​

​​​​​​​​Dat jij dan de persoon bent om me daarbij te helpen, dat hoor ik graag daarna.​​​​​​​​

​​​​​​​​Liefs, je ideale klant.

Bewaar dit artikel op Pinterest

Met deze Pin:

Verder lezen…

Een boodschap van mijn overleden familielid

Een boodschap van mijn overleden familielid

Wist je dat er opleidingen bestaan om een medium te worden? Ik had geen idee. Ik dacht altijd dat je dat gewoon was, of niet. Ik kwam erachter toen ik een paar weken geleden werd benaderd door een medium in opleiding. Of ik wilde dienstdoen als studiemateriaal. Ze zit...

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Hi, ik ben Amber

Creatieve content consultant en schrijver voor de gevestigde ondernemer. In The Journal vind je artikelen over ondernemen, ‘t leven, content, moederschap, copywriting en meer.

CATEGORIES