Je content wordt door mij uit handen genomen in hoeverre jij nodig hebt

Op deze pagina vind je alle mogelijkheden op een rij

Content onderwerpen

TIJDLIJN: BINNEN 1-2 WEKEN HEB JE EEN MAAND AAN CONTENT ONDERWERPEN

Je wilt graag zelf je content schrijven maar je weet inmiddels niet meer waarover je moet schrijven. Het voelt vaak alsof je in de herhaling valt en over alles wat je wel bedenkt twijfel je of het wel interessant genoeg is voor je ideale klant.

Content voor een maand na één sessie

De content onderwerpen die ik voor je verzamel zitten al in jou. Tijdens een online sessie van 1,5 á 2 uur stel ik je heel veel vragen die zorgen voor antwoorden waar ik authentieke en doeltreffende content onderwerpen uit kan halen.

Meer dan alleen een onderwerp

Na de sessie ontvang je binnen 1-2 weken een lijst met onderwerpen. Dit zijn geen enkele zinnen met een paar steekwoorden. Ik schrijf korte verhaallijnen waarmee je creatieve brein direct aangaat en de content zo uit je pen rolt.

Content redigeren

TIJDLIJN: 2-5 WERKDAGEN PER TEKST

Je schrijft graag, kan dit ook goed, maar je wilt graag een frisse blik die meekijkt om zeker te weten dat je teksten doen wat ze moeten doen: jouw onderneming op de juiste manier representeren en je ideale klanten aantrekken.

Helder advies en herschreven teksten

In mijn advies neem ik onder andere stijl, opmaak, grammatica, spelling, je ideale klant, je missie en je tone of voice mee. Waar ik corrigeer leg ik duidelijk uit waarom ik dat heb gedaan zodat je dit advies kunt meenemen in je volgende teksten.
Je ontvangt naast advies ook de tekst herschreven terug zodat je deze, als je dat wilt, kunt overnemen en direct kunt publiceren.

Uiteindelijk heb je mij niet meer nodig

Doordat je elk advies uiteindelijk vanzelf meeneemt in je teksten zal het schrijven steeds vloeiender gaan en zul je mij niet meer nodig hebben.

Content ghostwriting

TIJDLIJN: BINNEN 1-3 WEKEN ONTVANG JE DE EERSTE GESCHREVEN STUKKEN

Je wilt zoveel mogelijk tijd en energie in je eigen vak stoppen en wilt daarom het bedenken en schrijven van content uitbesteden. Je zoekt iemand die helder schrijft met jouw unieke tone of voice en die anoniem blijft, zodat je kunt publiceren onder je eigen naam.

Heldere content dat zorgt voor verbinding met de lezer

De teksten die ik voor je schrijf zijn helder geschreven, verbindend en bevatten storytelling waardoor de lezer geboeid blijft. Ik neem jouw tone of voice mee, schrijf voor jouw ideale klant en stop er de juiste dosis emotie en persoonlijkheid in voor die verbinding met de lezer van de teksten.

Het begint allemaal bij jou

Ik schrijf vanuit jou en je onderneming en dat betekent dat beide goed wil leren kennen. Dit start met een uitgebreide vragenlijst en een online sessie. Tijdens onze samenwerking hebben we nauw contact en komen de online sessies regelmatig terug zodat ik op de hoogte blijf van wat er speelt in je leven en je bedrijf.

Ik bedenk, redigeer en schrijf content voor ondernemers die hun talent en passie inzetten voor een beter persoonlijk of zakelijk leven van hun ideale klant.

Deze samenwerking vraagt om een fijne klik waarbij onze neuzen dezelfde kant op staan. Ik vind het daarom belangrijk dat we eerst even kennismaken.

Veelgestelde vragen

01. Voor welke kanalen mag ik de content gebruiken?

Voor de kanalen die jij wilt. De content onderwerpen en geschreven / herschreven content zijn daarna van jou en je bent vrij om het zo vaak je wilt te posten op de plekken die je wilt.

02. IN WAT VOOR VORM ONTVANG IK DE CONTENT?

De onderwerpen ontvang je in een afvinkbare lijst via Google docs.
De geredigeerde content ontvang je in een bestand via Google docs.
De geschreven content ontvang je in een op maat gemaakte content kalender waar we allebei toegang tot hebben en we beiden in kunnen werken.

03. Ik twijfel nog over welk aanbod bij me past

In dat geval kunnen we het beste eerst even kennismaken. Je kunt hier een matchcall in mijn agenda plannen.

04. SCHRIJF JE VOOR MEERDERE ONDERNEMERS BINNEN één VAKGEBIED?

Ik haal altijd content onderwerpen uit de ondernemer zelf en die zijn altijd uniek, waardoor zelfs binnen een vakgebied originele content te creëren is voor elke ondernemer.
Toch kan het voorkomen dat een werkmethode van een potentiële klant heel erg overeenkomt met die van een bestaande klant. In dat geval kies ik ervoor om niet voor deze potentiële klant te schrijven om overlap te voorkomen.
Dit beoordeel ik n.a.v. een matchcall.

05. Ik heb een andere vraag

Je kunt hier een matchcall inplannen of mailen naar info@amberrosa.nl